Dit moet je weten over Google Analytics 4
Wij gebruiken cookies voor marketingdoeleinden en profilering.
De eerste reactie van ondernemers en marketingmanagers is soms wat afwachtend als het gaat om remarketing! Oftewel: het laten zien van jouw bedrijf door middel van advertenties op grote publieke websites zoals nu.nl en buienradar.nl bij personen die al eerder op je website zijn geweest.
De reden van deze afwachtendheid is de vraag of bezoekers het niet irritant vinden. En dan denken mensen al snel aan de reis- en kledingbranche, waar bedrijven vaak door blijven adverteren terwijl jij al lang en breed klaar bent met het aankoopproces of zelfs al weer terug bent van je vakantie. Ons antwoord is echter steevast: remarketing is niet irritant, als we het maar slim aanpakken. Dus niet strategieloos losgaan, maar nauwkeurig de juiste mensen vasthouden.
Rendabele remarketing past zich dus aan op jouw bedrijf
Al met al vraagt remarketing om slimmigheid. Je doet niet zomaar iets, maar iets wat past bij jouw doelgroep en cultuur! En over onze ervaring kunnen we heel helder zijn: als je het slim inzet resulteert dat in flinke groei! En dat vinden we als ondernemers en ondernemende managers nooit irritant...